Furtun Intercooler Renault Espace 2.0 DCI 8200907826

8200540493

8200540493 Furtun Intercooler Renault Espace 2.0 DCI

Vand Kit de reparatie pentru Furtun Intercooler Renault Espace 2.0 DCI. Kit-ul este potrivit doar daca furtunul este crapat la colierul de la clapeta de acceleratie.

Kit Reparatie Furtun Intercooler Renault Espace 2.0 DCI Vel Satis

Locatie: Iasi, Pret: 150 lei.

Whatsapp: 0752 761 754 (Raspund doar la mesaj pe Whatsapp).

Pentru comanda este necesar sa-mi trimiteti o poza reala in care sa se vada furtunul dumneavoastra defect.

Asta deoarece producatorul a pus mai multe modele de furtun asemanatoare, astfel, imi asum ca produsul vi se potriveste.

Acest kit se preteaza pentru reparatie doar daca furtunul original este crapat la colierul de la clapeta de acceleratie . (cel mai comun defect al acestui furtun).

In kit primiti un cot de cauciuc cu dimensiuni diferite la capete si insertie de panza in interior, o teava metalica, si un colier.

Montajul este foarte simplu:

  • Pasul 1: Furtunul original trebuie taiat cu un cutter;
  • Pasul 2: (CEL MAI IMPORTANT). In furtunul original se introduce teava metalica pentru consolidare;
  • Pasul 3: Cotul din kit se prinde direct de furtunul original.

Pasul 2 este cel mai important, teava metalica nu este element de legatura intre cele doua furtunuri, ea intra complet in furtunul original. Are rolul de a consulida piesa originala care este din plastic si nu am pute prinde kit-ul de ea fara consolidare.

Transportul prin Fan Curier pentru acest kit este 25 lei daca va aflati in aria lor de acoperire standard.

Am kit-uri de reparatie si pentru alte modele de furtun Intercooler Renault.

 

Furtun Intercooler Renault Espace 2.0 DCI
8200540493

 

Furtun Intercooler Renault Espace 2.0 DCI
Kit Reparatie Furtun Intercooler Renault Espace

 

8200907826
Furtun Intercooler Renault 2.0 DCI

 

Cum se manifesta furtunul intercooler spart:

Cel mai adesea, furtunurile acestea din plastic se crapa la colier si putem experimenta:

  1. Mult ulei in jurul sparturii;
  2. Eroare pe injectoare;
  3. Lipsa Putere;
  4. Consum Crescut;
  5. Fum in exces pe esapament.

Problemele 3 4 su 5, sunt cauzate de lipsa aerului, care e compensata de ECU prin injectia suplimentara de carburant, ceea ce duce la un amestec prea bogat.