Furtun Intercooler Bmw E60 525D 530D EGR-Clapeta

furtun intercooler bmw e60 530d

Furtun Intercooler Bmw E60 525D 530D Nou

Vand furtun intercooler Bmw E60 525d 530d, nou fabricat din cauciuc. Are insertie de panza in interior pentru a rezista la presiune inalta. Colierele sunt incluse.

Furtun EGR BMW E60 525D 530D

Locatie: Iasi, Pret: 150 lei.

Whatsapp: 0752 761 754.

Raspund doar la mesaj pe Whatsapp.

Pentru comanda este necesar sa-mi trimiteti o poza cu piesa dumneavoastra defecta.

Furtunul este nou! Fabricat din cauciuc cu insertie textila pentru a rezista la presiuni mari. Am si din silicon la un pret mai mare.

Colierele pentru montaj sunt incluse!

Am si furtunul turbo BMW E60 525D 530D.

Pozele sunt reale, exact cu produsul oferit spre vanzare. Daca nu sunteti siguri, puteti cere mai multe poze sau video cu piesa inainte de trimitere.

Nu se potriveste si pe 520D! Doar 525D si 530D, Am si pentr 520d dar la alt pret.

Pe 535D recomand doar din silicon cu 3 straturi de ata in interior, care costa 200 lei.

Transportul prin Fan Courier este 25 lei in aria lor de acoperire standard.

 

Furtun Egr Bmw E60 525D
Furtun Aer supraalimentare Bmw E60

 

furtun intercooler bmw e60 525d
Furtun EGR Bmw E60 525D

 

Furtun Aer Bmw Seria 5 3.0D
Conducta Aer Bmw E60 525D

 

furtun intercooler bmw e60 525d
Furtun EGR Bmw E60 530D

Cum se manifesta Furtunul intercooler BMW E60 525d spart:

In lipsa aerului pierdut, vom avea parte de o injectie suplimentara de combustibil si putem experimenta:

  • Lipsa de putere ( Masina se va comporta ca si cum ar avea vreo 60 cai);
  • Martor Check Engine in bord (Ecu va primi semnal de la senzor ca presiunea e insuficienta);
  • Consum crescut ( din cauza amestecului bogat);
  • Fum excesiv pe esapament ( tot din aceeasi cauza ca mai sus);
  • Infundarea filtrului DPF la masinile ce il au.

Defectul este relativ usor de vazut, deoarece in jurul sparturii se va aduna mult ulei.

Furtunul se vede daca deschidem capota, fiind pozitionat foarte aproape de egr.

De obicei furtunurile se sparg din cauza uzurii. Cauciucul imbatraneste, acumuleaza microfisuri, iar la solicitari intense poate ceda.