9801280580 Furtun Intercooler Peugeot 208 1.6 HDI

Furtun Intercooler Citroen C3 1.6 HDI

9801280580 Furtun Intercooler Peugeot 208 1.6 HDI

Vand Furtun Intercooler Nou aftermarket, echivalent pentru cod 9801280580. Este fabricat din silicon cu doua straturi de panza in interior. Se potriveste pe mai multe masini cu motorul 1.6 HDI.

Furtun Intercooler Peugeot Citroen 1.6 HDI

Locatie: Iasi, Pret: 130 lei

Whatsapp: 0752 761 754

Ma puteti contacta doar prin mesaj pe Whatsapp trimitandu-mi o poza reala cu piesa dumneavoastra defecta. In acest fel, imi pot asuma ca piesa vi se potriveste.

Furtunul este nou, fabricat din silicon cu doua straturi de ata in interior.

Pozele sunt reale, exact cu piesa ce se vinde. Doar poza cu furtunul pe masina e ca sa va faceti o idee despre locul in care se monteaza.

Furtun Intercooler Peugeot 508 1.6 HDI

Pozitionat pe partea pasagerului, exact ca in pozele de mai jos.

Daca nu sunteti siguri, imi puteti cere mai multe poze inainte de trimitere.

Predare personala in Iasi sau trimit prin Fan Courier, transportul fiind 25 lei in aria lor de acoperire standard.

Mai am si alte furtunuri de intercooler pentru 1.6 HDI.

 

9801280580
Furtun Intercooler Opel Crossland X

 

9801280580
Furtun Intercooler Peugeot Partener 1.6 HDI

 

9801280580
Furtun Intercooler Citroen C3 1.6 HDI

 

Cum se manifesta furtunul 9801280580 spart?

Din cauza trecerii timpului dar si al factorilor externi, (presiune, ulei, caldura excesiva, vibratii), furtunurile de intercooler au o durata de viata limitata.

Din cauza presiunii constante la care sunt supuse si a vibratiilor pot dezvolta microfisuri ce la un moment dat pot ceda.

La spargerea unui furtun de intercooler. zona din apropiese se va murdari cu ulei iar masina va manifesta:

  • Lipsa Putere;
  • Martor ”verifica motor” aprins;
  • Consum crescut;
  • Fum in exces.

Aerul necesar pentru admisie se va pierde prin fisura, iar motorul va compensa prin injectia suplimentara de motorina. Avand un amestec prea bogat motorul nu va mai merge in parametri de fabrica si ne vom confrunta cu simptomele enumerate mai sus.

Nu se recomanda sa circulati cu furtunul spart deoarece pot aparea probleme la DPF sau chiar la turbo.