8200730576 Furtun Intercooler Renault Master 3 2010-2014

Furtun Intercooler Renault Master 3 2.3

8200730576 Furtun Intercooler Renault Master 3 2010-2014

Vand furtun intercooler nou aftermarket, echivalent pentru cod 8200730576. Este potrivit pentru Renault Master 3 sau Opel Movano Fabricat pana in 2014.

Furtun Intercooler Opel Movano B

Locatie: Iasi, Pret: 250 lei.

Whatsapp: 0752 761 754.

Ma puteti contacta doar prin mesaj scris pe Whatsapp. Ca sa-mi pot asuma compatibilitatea cu masina dumneavoastra, e nevoie sa-mi trimiteti o poza reala cu peisa defecta. (nu de pe internet).

Furtunul este pozitionat pe partea soferului la intercooler, ca in schema de mai jos.

Catre intercooler vine prins cu siguranta care este inclusa.

De asemenea este inclusa si garnitura din interior.

Am multe alte furtunuri de intercooler pentru Renault Master 3 sau Opel Movano, doar lasati-mi o poza cu piesa dvs defecta.

Acest furtun este potrivit doar pentru modele cu tractiune fata, la tractiune spate, desi seamana mult, este alt model.

Transportul cu Fan Courier este 25 lei daca va aftati in aria standard de acoperire a acestora.

 

8200730576
Furtun Aer Opel Movano V

 

8200730576
Conducta Aer Opel Movano B

 

8200730576
Furtun Supraalimentare Intercooler Master 3

 

Cum se manifesta Furtunul de intercooler spart la Renault Master 3?

Atunci cand se sparge furtunul de intercooler 8200730576, se va observa imediat lipsa de putere.

In lipsa aerului pierdut prin fisura, Ecu va compensa prin injectia de motorina in exces. Asta va duce la:

  • Lipsa putere;
  • Consum crescut (din cauza injectarii in exces a motorinei);
  • Fum in exces pe esapament (din cauza amestecului bogat);
  • Martor check Engine Aprins;

Cel mai adesea, de vina este o fisura in furtun. La acest model insa, ne mai putem confrunta cu siguranta de prindere rupta.

La fiecare acceleratie, Siguranta are un joc foarte mic. In timp, siguranta prinde uzura si va ceda.

De asemenea, furtunul, fiind pozitionat la cativa cm de asfalt, se mai poate defecta din cauza loviturilor.

Daca furtunul nu mai sta prins in intercooler, recomand analizarea atat a furtunului cat si a santurilor de pe intercooler.