03N145822E Furtun Intercooler VW Crafter / T6 03N145822A

03N145822A

03N145822E Furtun Intercooler VW Crafter 03N145822A

Furtun Intercooler VW T6

Furtun aer supraalimentare 03N145822E potrivit pentru VW Crafter cu motorul 2.0.

Locatie: Iasi, Pret: 300 lei, Whatsapp: 0752 761 754.

Ma puteti contacta doar prin mesaj pe Whatsapp.

Furtunul este nou aftermarket.

Fabricat din silicon care rezista la temperaturi inalte si intarit cu 4 straturi de ata in interior pentru a rezista la presiune.

Pozele sunt reale, exact cu produsul oferit spre vanzare, de asemenea se mai pot cere poze pe Whatsapp ( 0752 761 754).

Transportul prin Fan Courier este 25 lei daca sunteti in aria lor de acoperire standard.

Am si alte furtunuri de intercooler.

Se emite factura.

Aceasta masina, are un furtun negru la intrarea in intercooler, si la iesire il are pe acesta din anunt, de culoare rosie.

Pentru a fi siguri de compatibilitate va puteti orienta la pozitionarea furtunului inschema de mai jos, Daca nu sunteti siguri, imi puteti trimite o poza cu piesa dumneavostra defecta.

Se potriveste atat pe VW Crafter, VW Caravelle, cat si VW T6 dupa 2016 cu motorul 2.0D.

Pentru a putea beneficia de garantie, piesa trebuie montata in Service autorizat RAR si sa pastrati factura de acolo.

Uneori stocul poate varia.

03N145822E
Furtun Intercooler VW T6

 

03N145822E
Furtun Intercooler VW Caravelle

 

03N145822E
Conducta Aer Vw Crafter 2.0 DCI

 

03N145822a
Furtun Presiune VW T6

 

Sfaturi pentru montare furtun 03N145822E

Un montaj necorespunzator sau anumite defectiuni tehnice pot scurta durata de viata a unui furtun de intercooler

Spre exemplu, daca colierul se strange cu un crichet, in loc de surubelnita, acesta poate fi strans prea tare.

In acest caz, e posibil ca furtunul sa crape la colier.

Daca se merge cu un furtun de intercooler spart, masina nu va mai avea putere, va scoate mai mult fum, iar DPF-ul se va infunda.

Atunci cand motorul nu are suficient aer, lipsa acestuia va fi compensata cu injectarea unui amestec mai bogat de motorina, de aici consumul mare, lipsa de putere, dpf-ul infundat, etc.